Napisałem aplikacje logowanie.exe i chciałbym aby tekst wyświetlany w konsoli nie był przyklejony do lewej krawędzi okna aplikacji tylko był zawsze na środku niezależnie od rozmiaru okna.
Co muszę jeszcze dopisać i gdzie w tym kodzie poniżej, aby tekst był na środku ?
#include <windows.h>
#include <iostream>
#include <stdlib.h>
using namespace std;
string login, haslo;
int main()
{
HANDLE handle = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
const SMALL_RECT rectangle = {0, 0, 200, 100};
SetConsoleWindowInfo(handle, TRUE, &rectangle);
HANDLE uchwyt;
uchwyt = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,11);
cout << "--------------------------------------------------" << endl;
cout << "|| Witaj w ekranie logowania ||" << endl;
cout << "--------------------------------------------------" << endl << endl;
Sleep(800);
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,14);
cout << "Podaj login: ";
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,12); cin >> login;
Sleep(800);
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,14);
cout<< endl << "Podaj haslo: ";
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,12); cin >> haslo;
system("cls");Sleep(1000);
if ((login=="1")&&(haslo=="1"))
{
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,14); cout << endl << " Sprawdzanie danych " ;
Sleep(500); cout << ".." ; Sleep(500); cout << ".." ; Sleep(500); cout << "." ; Sleep(500);
cout << "." ; Sleep(500); cout << "." << endl << endl;
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,10);
cout << endl << " Dostep zostal przyznany :)" << endl;
Sleep(2000);
system("cls");
}
else
{
cout << endl << "ODMOWA DOSTEPU" << endl;
Sleep(500);
cout << endl << "Zamykanie"; Sleep(500); cout << "." ; Sleep(500); cout << "." ; Sleep(500); cout << "." ;
system("cls");
cout << "---> Nacisnij dowolny klawisz aby zamknac program! <---" << endl;Sleep(800);
return 0;
}
SetConsoleTextAttribute(uchwyt,15);
cout << " #################################################################################### " << endl;
cin.ignore();
cin.get();
return 0;
}