Po podstawowym dodaniu normalnych wcięć i znalezieniu błędu w składni
float potegowanie(float n)
{
float potega = 1;
if(n < 0)
{
n==n*(-1); //Co to ma robić? dlaczego dwa == a nie jedno?
for(int i = n + 1; i > 1; i--)
{
potega *= 2;
}
return (1 / (potega-1));
}
else
{
for(int i=n+1; i>1; i--)
{
potega *= 2;
}
}
return potega;
}
+na końcu kodu masz ten sam błąd, jeśli w c++ jest taki operator to ok, nie pisałem w c++ dużo, jednak w innych językach służy on jedynie do porównywania zmiennych
+nie myślałem dużo i nie kombinowałem czy to ma prawo działać, po prostu dodałem wcięcia bo było strasznie nieczytelne i usunąłem według mnie niezbyt ważną część bo wyświetlanie i biblioteki
po drodze wpadł mi w oko taki szczegół