• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Windows, obsługa wiersza poleceń

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,797 wizyt
pytanie zadane 19 grudnia 2017 w C i C++ przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)

Hej, jestem w pierwszej klasie technikum informatycznego i uczę się do lekcji. Mamy teraz o obsłudze wiersza poleceń, kompletnie mi nic nie wychodzi i nic nie działa. Nie wiem co mam robić, kiedy np użyje komendy DIR to mam takie komunikaty:

1. System nie może znaleźć komunikatu dla numeru komunikatu 0x2378 w pliku komunikatów dla Application.

2. już przy samym uruchomieniu konsoli: System nie może znaleźć komunikatu dla numeru komunikatu 0x2350 w pliku komunikatów dla Application.

3. Serwer DNS nieautorytatywny dla strefy.



Mam Windows 10, na lekcji nie było żadnych takich komunikatów. Co mam robić? Musze to umieć.

Ze stron z kolei nic nie rozumiem. Dziękuje bardzo za pomoc

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 19 grudnia 2017 przez coderCpp93 Gaduła (4,200 p.)
Spróbuj uruchomić z uprawnieniami administratora.
komentarz 19 grudnia 2017 przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
Tak robiłem, to samo
komentarz 19 grudnia 2017 przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
Oczywiście wszystko działa poprawnie ale nie wygodne są te wszystkie komunikaty, zapytam się nauczyciela w szkole. W końcu on ma uczyć i tłumaczyć a nie tylko pytać i oceny wpisywać...
0 głosów
odpowiedź 19 grudnia 2017 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

 A dlaczego cmd.exe jest na pulpicie? Odpal okno poleceń normalnie, wpisując w wyszukiwarkę nazwę cmd.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 407 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 271 wizyt
pytanie zadane 28 czerwca 2018 w Offtop przez Absum Bywalec (2,640 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 570 wizyt
pytanie zadane 25 września 2017 w C i C++ przez B0nkers Początkujący (310 p.)

92,454 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,089 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw: