• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka 8h dziennie samemu.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,203 wizyt
pytanie zadane 17 grudnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Virtual107 Nowicjusz (180 p.)
edycja 28 grudnia 2017 przez Virtual107
Hej!

Studiuję na drugim roku kierunek Inżynieria Środowiska. Jest miło i przyjemnie, ale czuję że stać mnie na więcej. Od jakiegoś czasu myślę i rozmawiam z mądrzejszymi ludźmi na temat przerwania studiów (do 5 lat można wrócić w razie czego) i zainwestowania w siebie.

Do rzeczy: mam około 10k oszczędności, drugie tyle bym zarobił za granicą (mam znajomych w Norwegii). Mając 24k jestem w stanie się utrzymać rok. Jak w siebie zainwestować? Nie przychodzi mi do głowy nic innego niż nauka języków obcych lub programowania.

Co sądzicie na temat pomysłu nauki programowania 8h dziennie (pon-pt) przez rok? Wieczory i weekendy przeznaczam na odpoczynek. Nigdy nie było to moją pasją. Ale też nie jestem w tym całkowicie zielony (w liceum i na studiach miałem trochę programowania, głównie C++). W żadnym stopniu mnie to nie odstrasza. Traktuję to jak zwykłą czynność, równie dobrze mógłbym się uczyć gotowania, języków obcych czy gry na instrumencie. A rok nauki traktuję jako rok pracy (też 40h tygodniowo).

 

Będę wdzięczny za każdą opinię i mądre słowo ;)
2
komentarz 17 grudnia 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
1. Jezeli nei jest to Twoja pasja to sie moezzs wypalic i zrezygnowac

2. Praca w tym nie bedzie Ci sprawiac przyjmnosci, jasne to moze przyjsc z czasem