• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Połączenie użytkownika kontrolnego - Error (PhpMyAdmin)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
169 wizyt
pytanie zadane 16 grudnia 2017 w SQL, bazy danych przez PrzemysławJ Początkujący (270 p.)

Witam, jestem początkującym programistą Webowym, jeśli podałem zły temat lub treść już była to proszę mnie przekierować ..otóż mój problem jest taki, że kiedy loguję się do bazy danych (Na Hostingu) nie XAMPP to wyskakuje mi następujący błąd, nigdy go nie widziałem szukałem w internecie poradników na temat jak go rozwiązać jednak nie zrozumiałem żadnego z nich :/ otóż wyskakuje mi następujący błąd przy logowaniu do bazy danych: Zdjęcie

Naprawdę nie wiem jak go naprawić, a nie chcę przerywać swojej nauki kontaktu z żywym Hostingiem gdzie korzysta on z bazy danych i widzą to inni lub z tego korzystają :/

Proszę o pomoc, ponieważ naprawdę mi zależy aby kontynuować moją dalszą przygodę z programowaniem BackEnd'owym i nie zniechęcić się do tego...
Z góry przepraszam za zawracanie Państwu głowy

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 17 grudnia 2017 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
wybrane 17 grudnia 2017 przez PrzemysławJ
 
Najlepsza
Większość darmowych hostingów blokuje możliwość połączenia z bazą z zewnątrz. To znaczy, że masz dostęp do bazy tylko i wyłącznie z ich serwera.

Polecam również zmienić phpMyAdmin na razie innego klienta. Np. tego z PHPStorma, Sequel Pro albo CLI.
komentarz 17 grudnia 2017 przez PrzemysławJ Początkujący (270 p.)
Oglądałem film Pana Mirosława na którym przedstawiał jak opublikować stronę w sieci i jaki hosting wybrać, ja wybrałem ten darmowy i już widzę jak się kłaniają kolejne minusy poza tymi najważniejszymi jakie zostały wymienione na filmie, chyba zrobię tak jak Pan Zelent i Państwo tłumaczycie bym kupił sobie jakiś ten tańszy hosting :)

Dziękuję za odpowiedź
0 głosów