• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kursy HelpDesk.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,326 wizyt
pytanie zadane 13 grudnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez pawelwch Użytkownik (880 p.)
Jestem zainteresowany kursem z dzialu helpdesk bo widziałem że takie są też tworzone. Otóż, nie mam doświadczenia w IT a chciałbym zacząć się w tej dziedzinie rozwijać. Chciałbym zacząć pracę w helpdesku i popracować trochę czasu żeby zaznajomić się z branżą. Moje pytanie brzmi czy wyżej wymieniony kurs stanowi solidna podstawę i czy pracodawcy przykuwają uwagę do tego typu szkolen, czy bardziej do umiejętności które dana osoba posiada?

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 13 grudnia 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)

Mnie ciekawi czy chcesz całe życie tkwić w helpdesku czy wykorzystać go żeby później zostać programistą. Bo jeśli to drugie to ja bym nie tracił czasu tylko zaczął klepać własne projekty i się uczyć. I jak najszybciej zaczepić się gdzieś (grupy fb chociażby) żeby dostawać feedback od doświadczonych koderów. Później już naturalnie wbijać na staż albo stanowisko juniorskie do jakiejś przyzwoitej firmy.

czy bardziej do umiejętności które dana osoba posiada

Tak

komentarz 14 grudnia 2017 przez pawelwch Użytkownik (880 p.)
edycja 14 grudnia 2017 przez pawelwch
Chciałem wykorzystać helpdesk jako dobry start w dziedzinie IT aby później swobodnie przejść do programowania. Jeżeli miałbym się brać za tworzenie własnych projektów zajęło by mi to(nauka)  sporo czasu... I teraz  pytanie, od razu brać się za programowanie czy próbować sił w helpdesku przy okazji ucząc się programowania?

 

P. S. Do przyspieszenia procesu uczenia się programowania polecacie jakieś platne bootcampy, czy po prostu samemu próbować sił+ jakieś dodatkowe, darmowe szkolenia ? Dodam że mam wystarczająco dużo motywacji do samodzielnej nauki.