Zależy od bazy i od struktury tabeli. Po pierwsze to jeśli masz tabelę z tak dużą ilością zapisów to na pewno nie stosuj w niej indeksacji. Piszę o tym, ponieważ wiele osób z góry tworząc tabelę wali indeksy, a przy wielu zapisach są one bez sensu bo po każdym zapisie muszą być uaktualniane wszystkie indeksy co jest operacją kosztowną.
Pytanie czy na pewno każdą najmniejszą zmianę punktów musisz zapisywać w bazie? Jeśli to gra, to może np. trzymać je w pamięci lokalnej przez jakiś czas i w jakiś tam interwałach czasowych + w "ważnych momentach gry" dopiero robić zapis. Owszem, istnieje ryzyko, że np. ktoś utraci połączenie grając i nie złapie się w ten interwał zapisów. Można to jednak przechwycić (utratę połączenia) i np. przestawić się wtedy wyłącznie na zapisy lokalne (np. localStorage, IndexedDB), a po nawiązaniu połączeniu przewalić na serwer do bazy. Jeśli są jakieś inne przypadki brzegowe których teraz nie przewidziałem to warto zastanowić się czy na pewno są one tak istotne, np. czy ta aplikacja jest tak ważna (co może mieć miejsce np. jeśli jest związana z jakimiś pieniędzmi co czasami zdarza się w grach).
Poczytaj też coś o bazie Redis. Nie używałem jej, ale parę razy spotkałem się z opinią, że jest bardzo szybka. Nie wiem czy dotyczy to też operacji uaktualniania rekordów, dlatego musisz sam to rozeznać.