• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

W czym napisać aplikację webową?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
5,447 wizyt
pytanie zadane 26 listopada 2017 w SQL, bazy danych przez niezalogowany
Planuje napisać aplikację webową pomagającą ewidencjonować "stany magazynowe" różnych towarów.

Nie mam doświadczenia w programowaniu, natomiast przy tym projekcie chciałbym się programowania nauczyć. Aplikacja ma być webowa, ponieważ będzie z niej korzystało kilka osób w tym samym czasie. Pytanie też czy to powinna być aplikacja webowa czy też strona (nie do końca wiem gdzie jest granica) bądź też może być aplikacja na smartphona. Ma spełniać nastepujące warunki: 1) ewidencjonować stany magazynowe - częste zmiany i aktualizacje, 2) analizować dane - wykresy, statystyki, historia, listy z poszczególnych kategorii, 3) możliwość korzystania przez kilku użytkowników w różnych miejscach. Cały pomysł mam w głowie, wiem jak ma działać i jakie dawać efekty. Służyć będzie całkowicie do celów prywatnych, na czasie mi nie zależy - celem jest i aplikacja i nauka programowania. Myślę, że mając jasno określony cel łatwiej będzie mi się uczyć.

Pytanie tylko w jakim języku polecacie pisanie? Poczytałem o większości języków i wszędzie konkluzja jest taka, że w każdym języku da się zrobić podobne rzeczy. Natomiast na pewno, w którymś da się zrealizować mój projekt łatwiej niż w innym. Pytanie w jakim?

PS. Znam podstawy SQL i HTML.

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 26 listopada 2017 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
wybrane 27 listopada 2017
 
Najlepsza
Polecam zatem HTML/CSS do części "wizualnej", do tego JavaScript (np. logika kliencka, wykresy itp.) i w back-endzie node albo PHP. Do PHP znajdziesz chyba więcej gotowych przykładów i tutoriali, ale jeśli wybrałbyś node.js to w sumie zostałbyś w jednym języku (JavaScript).