• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak oceniacie w3schools?

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
10,419 wizyt
pytanie zadane 16 czerwca 2015 w Offtop przez Dronojad Obywatel (1,980 p.)
Tak jak w temacie, jak oceniacie stronę w3schools. com pod względem jakości kursów programowania webowego? Szczerze mówiąc jak dla mnie strona wygląda świetnie, ale nie mogę wypowiedzieć się na temat jakości i poprawności zamieszczonych tam materiałów bo jestem początkujący.

5 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 16 czerwca 2015 przez testerius Pasjonat (23,960 p.)
wybrane 27 czerwca 2015 przez Dronojad
 
Najlepsza

Właśnie jakiś czas temu na forum w innym temacie pojawił się komentarz odnośnie strony w3schools. Co prawda sama strona w sobie wygląda na bardzo dobrą i zamieszczone w niej materiały dla osób początkujących bądź nieświadomych wydają się być sprawdzone, ok i proste do zrozumienia to jednak jest pewien problem - strona zawiera błędy, które ponoć do tej pory nie zostały poprawione. Wiele zagadnień zostało niedopowiedzianych i można się przejechać.

Zaraz przyjdzie Comandeer to powie ci dokładniej co z w3schools jest nie tak, najlepiej z przykładami.

komentarz 16 czerwca 2015 przez niezalogowany

w mojej ocenie dokumentacja https://developer.mozilla.org/pl/ i http://www.w3schools.com/ jest identyczna tyle, że na https://developer.mozilla.org/pl/ mamy pl.

Ale comandeer niech się wypowie bo to expert od w3c.

 

komentarz 16 czerwca 2015 przez testerius Pasjonat (23,960 p.)
To tłumaczenie to też takie sobie i takzawsze przełączam na wersję angielską. :P
komentarz 16 czerwca 2015 przez niezalogowany
Ja powiem ci szczerze, że korzystam z obu (jeśli chodzi o javascript)

Kolejna sprawa to, że za experta w JS się nie uważam, w zasadzie ostatnio naszła mnie ochota na naukę JS

PS: Kiedyś pisałem w JS ale miałem bardzo długą przerwę.