public GameObject panelQuest;
public QuestSystem questSystem;
public Button btn;
public Button btn2;
private bool isQuit = false;
private bool acceptQuest = false;
void Start ()
{
panelQuest.gameObject.SetActive(false);
btn.onClick.AddListener(isClicked);
btn2.onClick.AddListener(isClickedTwo);
}
void isClicked()
{
acceptQuest = true;
}
void isClickedTwo()
{
isQuit = true;
}
void Update ()
{
if (Input.GetKey(KeyCode.E) && questSystem.canInteract == true && acceptQuest == false)
{
panelQuest.gameObject.SetActive(true);
Cursor.lockState = CursorLockMode.None;
Cursor.visible = true;
}
if (Input.GetKey(KeyCode.Q) || isQuit == true || acceptQuest == true)
{
panelQuest.gameObject.SetActive(false);
Cursor.lockState = CursorLockMode.Locked;
Cursor.visible = false;
isQuit = false;
}
}
Mam taki kod chodzi o odpalenie ekranu dialogowego po wciśnięciu klawisza. Wszystko działa ok, do inspektora przeciągam wszystkie potrzebne rzeczy jest gitara do czasu aż stworzę 2-go npca. Chcę użyć tego skryptu i po prostu w inspektorze na drugim npc przeciągam zupełnie inny panel oraz buttony a i tak za każdym razem odpalają mi się oba panele. Co robię źle?