• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Mam Problem z C++

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
390 wizyt
pytanie zadane 11 listopada 2017 w C i C++ przez KeJJeJ Nowicjusz (150 p.)
zamknięte 12 listopada 2017 przez KeJJeJ
A wiec tak jestem nowy w programowaniu i chcialem stworzyc tak zwany ,,Mechanizm logowania'' robilem go wraz z poradnikiem lecz nie w code blocks tylko w eclipsie i wszystko bylo odwzorowane idealnie i jak chcialem ten projekt wlaczyc to napotkalem taki oto blad:

edit: wszystko robilem w c++

23:18:40 **** Incremental Build of configuration Debug for project Nauka C++ 3(Mechanizm logowania) ****

make all

Building target: Nauka C++ 3

/bin/sh: -c: line 0: syntax error near unexpected token `('

/bin/sh: -c: line 0: `g++  -o "Nauka C++ 3(Mechanizm logowania)"  ./src/Nauka\ C++\ 3(Mechanizm\ logowania).o   '

Invoking: MacOS X C++ Linker

g++  -o "Nauka C++ 3(Mechanizm logowania)"  ./src/Nauka\ C++\ 3(Mechanizm\ logowania).o   

make: *** [Nauka C++ 3(Mechanizm logowania)] Error 2
komentarz zamknięcia: Dziekuje za zaangazowanie wszystkich lecz adrian17 jako jedyny podal mi dobre rozwiazanie. Zamykam Watek
komentarz 11 listopada 2017 przez 10kw10 Pasjonat (22,880 p.)
No niezle, popelniles blad juz w 0 linijce :d albo nie zamknales nawiasu albo dales zbędny. Najlepiej bedzie jak pokazesz kod. I tak na przyszlosc: czytaj bledy, kompilator ci wszystko mowi.
komentarz 11 listopada 2017 przez KeJJeJ Nowicjusz (150 p.)
#include <iostream>

 

using namespace std;

 

string login,haslo;

 

int main() {

    cout << "Podaj login: ";

    cin >> login;

    cout << "Podaj haslo: ";

    cin >> haslo;

    

    if ((login=="admin")&&(haslo=="1234"))

    {

        cout << "Brawo Udalo ci sie zalogowac!";

    }

    else

    {

        cout << "Nie udalo ci sie zalogowac!";

    }

    

    return 0;

}