• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Program przy kompilacji wywala błąd składniowy w pliku xlocale i yvals.h

Aruba Cloud PRO i VPS, Openstack, VMWare, MS Hyper-V
0 głosów
166 wizyt
pytanie zadane 11 listopada 2017 w C i C++ przez michaloxs Początkujący (280 p.)
Witam. Od jakiegoś czasu próbują zrobić platformówkę w c++ za pomocą bibliotek SDL i SDL_image. Niestety przy próbie załadowania spritów na okienko wyrzuca mi pewne błędy i zupełnie nie mam pojęcia o co chodzi. Bez Sprite.cpp i Sprite.h wszystko działa jak powinno, więc to pewnie tam jest problem.

Kod:

https://pastebin.com/u/NoName977

Błędy:

http://www.tinypic.pl/ot6qb7340kfz

http://www.tinypic.pl/0t30i1vj2uax

http://www.tinypic.pl/ebu61jr7clns

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 11 listopada 2017 przez adrian17 Ekspert (334,700 p.)
W sprite.h (i może gdzieś jeszcze) nie kończysz deklaracji klasy średnikiem. VS dość często w takiej sytuacji się gubi i rzuca setkami dodatkowych błędów w dalszym kodzie.

(btw, jeśli używasz #pragma once, to nie potrzebujesz jednocześnie #ifdef guardów)
0 głosów
odpowiedź 11 listopada 2017 przez j23 Mędrzec (193,560 p.)

W sprite.h/cpp używasz std::stringa, ale nigdzie nie masz załączonego pliku <string>. Dbaj o takie detale.

Podobne pytania

–2 głosów
0 odpowiedzi 132 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 317 wizyt
pytanie zadane 7 lipca 2017 w C i C++ przez TheFeniks Gaduła (4,710 p.)

91,824 zapytań

140,490 odpowiedzi

316,950 komentarzy

61,159 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...