• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zmiana nazwy na Facebook'u a wynik wyszukiwania w Google.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
508 wizyt
pytanie zadane 7 listopada 2017 w Sieci komputerowe, internet przez juzekmotyka Nowicjusz (120 p.)
Witam.

Jestem całkiem zielony w temacie dlatego proszę o wyrozumiałość. Prowadzę stronę facebookową. Zmieniłem nazwę, a co za tym idzie zmienił się adres strony. W wynikach wyszukiwania widnieje stary adres prowadzący do pustej strony. Co można na to poradzić?
komentarz 7 listopada 2017 przez mbabane Szeryf (79,280 p.)
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się ze google potrzebuje chwili czasu żeby zaindeksował nowy adres
komentarz 7 listopada 2017 przez juzekmotyka Nowicjusz (120 p.)
Zmiana nastąpiła 10 dni temu. Myślałem, że Google zaktualizuje adres w ciągu godzin. Teraz zastanawiam się czy w ogóle to zrobi.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 7 listopada 2017 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
napisz do nich
0 głosów
odpowiedź 7 listopada 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)

Dodanie strony w Search Console jest jednym ze sposobów.

komentarz 7 listopada 2017 przez Benek Szeryf (90,690 p.)
To chyba w tym przypadku nie przejdzie. Kiedyś miałem podobny problem ze swoją stroną i użyłem tego narzędzia. Aby zweryfikować, że strona należała do mnie, musiałem w jej źródłach wkleić link weryfikacyjny. Na facebooku nie bardzo da się ingerować w źródła. Po prostu trzeba poczekać aż boty przeczytają nową stronę.
komentarz 7 listopada 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)
Zapomniałem o tej weryfikacji :)

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 145 wizyt
pytanie zadane 16 maja 2020 w Offtop przez Mirek Błażejewski Początkujący (280 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 4,796 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 403 wizyt