Witam,
mam problem z kodem, nie działa mi animacja w Canvas, która ma odmierzać czas do końca. Wiem, że problem leży gdzieś z if lecz nie potrafię go rozwiązać, pewnie to jakaś błachostka i jakiś magik będzie wiedział od razu gdzie jest błąd.
var seconds = 200;
function draw() {
var canvas = document.getElementById('myCanvas');
var context = canvas.getContext('2d');
var centerX = canvas.width / 2;
var centerY = canvas.height / 2;
var radius = 70;
context.beginPath();
context.arc(centerX, centerY, radius, 0, seconds / 100 * Math.PI, true);
context.fillStyle = 'white';
context.fill();
context.lineWidth = 5;
context.strokeStyle = '#000000';
context.stroke();
seconds--;
if (seconds > 0) {
setTimeout('draw()', 1000);
}
draw();
Dodam, że trochę poczytałem i rozwiązałem problem zmieniając koncepcję na animacje w CSS z podmienianymi klasami, lecz z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć co było nie tak z tym JSem (nie mógłbym spać jeśli nie wiedziałbym jak to można rozwiązać). Z góry dziękuje, pozdrawiam