Witam,
nurtuje mnie pytanie w jaki sposób zrealizowane są interfejsy graficzne w silnikach graficznych/gier typu Unity3d, UnrealEngine, blender. Sam usiłuję zrobić jakiś fajny edytor, tylko mam problem, bo nie wiem jak połączyć okno OpenGL czy raczej context z oknem w WPF. W sumie nie wiem nawet czy się tak da... Aktualnie mam 3 osobne okna: cmd, edytor napisany w C# i okno OpenGL. Chyba że te edytory same w sobie są generowane przez jakąś bibliotekę np. DirectX czy OpenGL, ewentualnie jeszcze software rendering.
Uprzedzam że nie za bardzo interesuje mnie Qt Creator ponieważ zależy mi na możliwości programowania z poziomu C#. Cały program uruchamiany jest z C# i tam wywoływana jest dll'ka silnika z możliwością przełączania się między C# a C++.
Macie jakieś pomysły w jaki sposób są zrobione takie edytory? I w jaki sposób mógłbym zaimplementować to u siebie.