• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka Angielskiego od podstaw

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,011 wizyt
pytanie zadane 3 listopada 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
zmienione kategorie 3 listopada 2017 przez Jakub 0

Hej, wiem że pytań na temat nauki angielskiego jest bardzo sporo ale myślę że każdy ma swoje osobiste potrzeby i patrzy z innej perspektywy. Kwestia jest taka że jestem w pierwszej klasie technikum informatycznego, mimo iż z angielskiego zazwyczaj mam czwórki/piątki to jakoś nie przekłada się to na moje faktyczne umiejętności. Po trafie "jako tako" zrozumieć tekst lecz gorzej z jego rozumieniem i tworzeniem własnych zdań. Problem chyba głównie polega na mojej nauczycielce oraz lenistwie w szkole podstawowej :/. no bo oczywiście jak każde dziecko twierdziłem że angielski, matma itd to niczego mi się nie przydadzą bo chciałem być astronautą :). Na to wpłynęło też to że nauczycielka się cały czas z nami bawiła zamiast uczyć. Pewnie zapytacie czy gimnazjum mi nic nie dało... Cóż, umiem już język trochę lepiej ale to zawsze nie to. Kiedy czytam coś po angielsku, chce się wypowiedzieć to rozumiem że problem jest głównie w moim słownictwie. Angielski jest ważny w każdej dziedzinie życia a zwłaszcza w informatyce, wiele razy cierpiałem z tego względu że nie mogę korzystać z ogromu wiedzy na temat programowania z innych źródeł niż polskie :(. Wobec tego moje pytanie brzmi czy znacie jakiś program/stronę do nauki słówek która spełnia choć w części takie wymagania:

* jest darmowa (lub dość tania jak już musi kosztować)

*oparcie na specjalnym algorytmie, tzn że np słówka z którymi mam problem powtarzają się częściej inne rzadziej itd...