• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy z moim poziomem wiedzy mam szanse na jakiekolwiek praktyki?

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
352 wizyt
pytanie zadane 1 listopada 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez famousghost Początkujący (430 p.)
Dzień dobry,

Jestem studentem III roku informatyki na Uniwersytecie pedagogicznym generalnie jest to zwykła informatyka nie pedagogiczna. Za każdym razem jak składam CV na oferty staży czy praktyk dostaje odpowiedzi, że "Nie jesteśmy w stanie panu zagwarantować pracy życzymy szczęścia w dalszej karierze", a jeżeli już dostaje szanse na rozmowie kwalifikacyjnej to dostaje pytania typu "Co wie Pan o standardzie C14 w języku C++". Nie jestem wspaniałym programistą umiejącym wszystko, ale jakąś podstawową wiedzę posiadam uczę się OpenGL'a, potrafie napisać jakąś aplikację w .Net mam kilka projektów gier na Unity nad jednym cały czas pracuje a C++ uczę się bo jest najciekawszym językiem jest bardzo ciężki, ale przynosi wiele korzyści i przede wszystkim najwięcej uczy. Podeślę tutaj link do mojego GitHuba może ktoś tutaj stwierdzi co robię naprawdę nie tak czemu firmy mnie odrzucają na starcie i nie chcą mnie przyjąć na praktyki.

Link do GitHhub - https://github.com/famousghost?tab=repositories

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 1 listopada 2017 przez Benek Szeryf (90,690 p.)
wybrane 1 listopada 2017 przez famousghost
 
Najlepsza

Strzelam, że kluczowe jest tutaj CV, które od razu Cię skreśla. Nie umiem określić co jest w nim źle, bo go nie widziałem. Natomiast HR analizujący CV to pierwsze sito, gdzie najwięcej osób odpada. Może nie wpisujesz tego, co jest wyszczególnione w ogłoszeniu o staż, oczywiście o ile to znasz, nie ma sensu kłamać. Być może zapychasz CV swoimi pasjami albo zbędnymi danymi jak adres zamieszkania.