• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Streaming muzyki do serwisy YouTube

0 głosów
441 wizyt
pytanie zadane 26 października 2017 w Sprzęt komputerowy przez wawer96 Nowicjusz (120 p.)
Witam serdecznie,

Postaram się przedstawić w prosty sposób mój problem. Otóż zamierzam udostępniać na YouTube muzykę 24/7

Z tego co udało mi się ustalić urządzeniem które mi to ułatwi będzie serwer nas. Bardzo proszę o potwierdzenie czy kupując takie urządzenie i podpinając do domowej sieci będę w stanie streamować muzykę do serwisu YT?

Jeśli tak to czy model takiego urządzenia musi posiadać jakieś szczególne cechy aby było to możliwe. Jestem zielony w tym temacie i będę wdzięczny za każdą pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 27 października 2017 przez OskBox Obywatel (1,060 p.)
ściągasz OBS STUDIO (program do streamowania) następnie podpinasz go do swojego konta youtube

ustawisz playlistę i odpalasz live
komentarz 27 października 2017 przez wawer96 Nowicjusz (120 p.)
Tak to są podstawy. Wiem o tym. Ale czy wyobrażasz sobie że OBS wraz z moim laptopem będzie włączony bez przerwy przez rok? Chodzi o nadawanie live 24/7

Potrzebuję domowy serwer nas. Ta mi się wydaje. Muszę mieć potwierdzenie czy taki sprzęt pozwoli mi w jakiś sposób streamować na YT

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 135 wizyt
pytanie zadane 25 sierpnia 2018 w Offtop przez DeBos123 Nałogowiec (31,050 p.)
0 głosów
4 odpowiedzi 312 wizyt
pytanie zadane 4 czerwca 2018 w Offtop przez Paweł123 Nałogowiec (29,260 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 112 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2018 w Sprzęt komputerowy przez ServeQ Początkujący (300 p.)
Porady nie od parady