• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Język C - schematy blokowe+pisanie kodu

Object Storage Arubacloud
+1 głos
2,149 wizyt
pytanie zadane 23 października 2017 w C i C++ przez Bartek Woźniak Początkujący (460 p.)
Czołem Panie i Panowie :)
Nie owijając w bawełnę: jestem studentem elektrotechniki, mam na studiach zajęcia pt. "Programowanie w C". Niestety, poprawiam ten kurs, nie zaliczyłem poprzednim razem. Generalnie na kursie na początku robimy schematy blokowe do zadanych poleceń, potem jest pisanie kodu. Jaki zakres? Najtrudniejszą rzeczą, z jaką miałem styczność, to tablice n`wymiarowe. Coś w stylu: stwórz macierz A o wymiarach n x m, transponuj ją, a potem tą transponowaną dodaj do innej macierzy B i zapisz macierz C. Coś takiego w schemacie blokowym i kodzie.
Właściwe pytanie brzmi: z czego się tego uczyć? Wykład jest do kitu. Jakaś pomocna literatura? Strony w internecie? Będę mega wdzięczny za pomoc w tym temacie.
Zaznaczam, że nie chcę być superwymiataczem-programistą, chcę po prostu w miarę to ogarnąć, żeby poradzić sobie z tym na zaliczeniu.
Pozdrawiam :)

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 października 2017 przez bielak1992r Użytkownik (660 p.)
C troszkę już ma, nie uczyłem się go, ale radzę tak jak innych języków pouczyć się z internetów. Przejrzyj stronki, które pokazują jak w nim się bawić. Zapewne znajdziesz tam odsyłacze do książek, które też będziesz mógł sprawdzić i znaleźć dla siebie najlepszą metodę. No i oczywiście pisz :P