• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

problem proszę o pomoc

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
287 wizyt
pytanie zadane 21 października 2017 w Sprzęt komputerowy przez emchoclo1234 Użytkownik (510 p.)
witam

dlaczego jak podpinam monitor pod płytę to mam obraz a jak pod karte to nie ma obrazu ?? czy to znaczy że karta nie jest wykorzystywana ??

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 października 2017 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
To znaczy, że najprawdopodobniej karta graficzna jest niezainstalowana.W Twoim przypadku rozważ czy wolisz kartę zintegrowaną, czy tą drugą kartę graficzną. Zainstaluj którą wybrałeś i już.
komentarz 21 października 2017 przez emchoclo1234 Użytkownik (510 p.)
pszepraszam jestem nowicjuszem :D wybieram tą co kupiłem jak ją zainstalować w zestawie była płyta już ją zainstalowałem
komentarz 21 października 2017 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
Nie ma za co przepraszać, każdy kiedyś zaczynał :)
Sprawdź w menedżerze urządzeń czy kartę, którą kupiłeś masz już zainstalowaną. W Twoim przypadku powinny być widoczne dwie karty. Jeśli masz obie zainstalowane to po prostu tą zintegrowaną wyłącz i ta nowa będzie działać. Oczywiście dodam, że są sposoby, aby mieć od razu dwie karty, ale to musisz mieć karty graficzne odpowiednie do tego i to jest temat na inną dyskusję, zresztą na tym forum już taka była, wystarczy poszukać...
komentarz 21 października 2017 przez emchoclo1234 Użytkownik (510 p.)
dzięki wielkie :D

Podobne pytania

–2 głosów
2 odpowiedzi 1,426 wizyt
+1 głos
2 odpowiedzi 334 wizyt
pytanie zadane 11 października 2020 w JavaScript przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 120 wizyt

93,443 zapytań

142,435 odpowiedzi

322,692 komentarzy

62,805 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk