• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

CMS - nakierowanie na mój tok rozumowania

Object Storage Arubacloud
+1 głos
246 wizyt
pytanie zadane 19 października 2017 w SQL, bazy danych przez Alekzg Użytkownik (830 p.)
Cześć,

Pewien czas temu zbudowałem swoją stronę opartą na HTML+CSS oraz gotowe skrypty php, jquery itp. - Byłem na tyle zdeterminowany, ze musiałem się wziąć samemu za budowę, układ i grafikę ponieważ wordpressy itp nie dałyby mi tego co miałem zaplanowane w głowie. Od razu powiem, że jestem amatorem w tych sprawach, ale jako tako mi to wyszło pomijając fakt, że kod nie jest do końca czytelny a większość divów zrobiłem w class a nie w id - ale mniejsza. Nie chciało mi się już tego później zmieniać.

Chciałbym teraz do tej strony wykonać najprostszy cms, żebym nie musiał się za każdym razem logować przez FTP i podmieniać tekst w kodzie. - Nie oczekuje tutaj gotowych rozwiązań

Z mysql oraz php nie miałem za bardzo do czynienia - tyle co gotowe formularze kontaktowe czy coś w tym stylu, nigdy nie pisałem od podstaw. Proszę mnie nakierować czy dobrze myślę. Taki cms najlepiej zrobić na zasadzie mysql gdzie w rekordach umieszczę gotowy tekst na stronę. Zrobię do tego osobny skrypt z zapytaniem w php, który pozwoli mi na wyświetlanie tego na stronie, oraz możliwość edycji, kasowania?

i drugie najważniejsze pytanie jakie mnie nurtuje. Czy taki tekst zaciągnięty na stronę  z bazy danych jest widoczny dla Google? - chodzi mi tutaj o pozycjonowanie itp. Bo wiadomo,czysty html będzie zawierał gotowy tekst, a php w kodzie tylko zapytanie mysql

Dobrze myślę czy złą drogą podążam?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 19 października 2017 przez CenterPL Pasjonat (19,070 p.)
wybrane 19 października 2017 przez Alekzg
 
Najlepsza

Zacznę od najważniejszego