• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

.NET, frameworki, pomoc

Object Storage Arubacloud
0 głosów
238 wizyt
pytanie zadane 18 października 2017 w Systemy operacyjne, programy przez FreakyBaker Nowicjusz (190 p.)
Witam, jestem początkujący w programowaniu (uczę się jakoś ponad miesiąc), do tej pory kończę poradnik obiektówki od Mirosława, robię zadania ze spoja i staram się czytać różne fora, żeby chłonąć wiedzę ogólnie o programowaniu i komputerach.

 Nie umiem zrozumieć do końca co to .NET czy frameworki, słyszałem że pomagają one w programowaniu i są prawie niezbędne do niego np do visual studio, ale nie mam pojęcia nadal na czym polegają, jak działają, nie mam żadnych przykładów czy po prostu nie umiem zrozumieć co robią.

 Czy mógłby ktoś w miarę sensownie i od podstaw rozwinąć ten temat o właśnie frameworkach czy sławnym .NET? Nwm czy dobrze o tym piszę bo tego nie znam :P (Już jeden temat jest, ale nic z niego nie wyniosłem :/ ) byłbym bardzo wdzięczny :D

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 18 października 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)
wybrane 18 października 2017 przez FreakyBaker
 
Najlepsza

Cześć,

w zasadzie wiki wyjaśnia wszystko. Jest to środowisko uruchomieniowe dla napisanych programów instalowane na komputerze klienta - tyle w największym skrócie. Można dodać, że .Net Framework dostępny jest również na system Linux.

M.

komentarz 18 października 2017 przez FreakyBaker Nowicjusz (190 p.)

Szczerze nadal trochę nie rozumiem, możliwe że przez pojęcie środowisko uruchomienia, są to po prostu załączone biblioteki? Dobrze zapamiętuje rzeczy wytłumaczone mocno łopatologicznie, ale jak tak jest najprościej to może za parę tygodni zrozumiem :P

komentarz 18 października 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)