• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Skrypt i Algorytm

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,239 wizyt
pytanie zadane 17 października 2017 w Matematyka, fizyka, logika przez TakiT4mN1ck Nowicjusz (120 p.)
Witam, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na chłopski rozum, co to jest skrypt i algorytm (jako pojęcia ogólne) oraz czym się one od siebie różnią? Jestem zielony jeżeli o to chodzi, a definicje internetowe mnie nie zaspokajają. Z góry dziękuje :P

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 17 października 2017 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
Hmm ja to bym tak powiedział:
Algorytm to zestaw pewnych określonych czynności, które mają nas doprowadzić do wykonania pewnego zadania, inaczej sposób rozwiązania danego problemu
Skrypt to po prostu jakiś programik, czyli przełożenie algorytmu na konkretny język programowania
komentarz 17 października 2017 przez m4sk1n Pasjonat (16,750 p.)
A jeżeli pojawi się pytanie, czym różni się skrypt od programu – skrypt nie jest kompilowany, jest pisany w interpretowanych językach programowania (python, bash, JS itp.), a aby uruchomić program, musi być najpierw skompilowany.
komentarz 17 października 2017 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
Miało być na chłopski rozum więc przełożyłem, tak mi się wydaje...
Oczywiście zgadzam się z Tobą i że tutaj przydałoby się trochę więcej powiedzieć, ale wtedy należy omówić jeszcze pojęcie program, aplikacja internetowa, aplet, kompilator, itp. Jeśli będzie taka potrzeba chętnie wyjaśnię :)

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,673 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 346 wizyt
pytanie zadane 8 czerwca 2021 w JavaScript przez Gregory420 Nowicjusz (160 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 225 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2020 w Inne języki przez Marak123 Stary wyjadacz (11,190 p.)

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk