Tutaj się niezbyt znam, ale czy to musi być koniecznie animacja po ścieżce?
Można zrobić orbitowanie bez użycia ścieżki, co jest wg. mnie prostsze.
Tutaj masz poradnik na ten temat:
https://www.youtube.com/watch?v=nmLjYSmaW48
Edit. Ok już mam :)
1. Wybierz swój księżyc, przejdź do Constraints i dodaj Follow Path. Tam wybierz ścieżkę po której ma się poruszać.
2. Zaznacz ścieżkę i przejdź do jej ustawień. Pod zakładką Path animation masz Evaluation Time.
3. Przejdź do pierwszej klatki, ustaw Evaluation Time na 0, najedź na to myszką i kliknij "I". (doda się keyframe)
4. Przejdź dalej np. do klatki 30 i wpisz coś Evaluation time np.100, najedź myszką i kliknij "I"
5. Teraz przejdź do Graph Editor, zaznacz wszystko (A) i kliknij "T", wybierz interpolację Linear.
6. Teraz wystarczy, że naciśniesz "N" (wysunie się menu z prawej strony), tam przejdź do zakładki Modifiers, kliknij Add Modifier i wybierz Cyclic.
Gotowe :)