• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak wybrać powerbank?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
316 wizyt
pytanie zadane 13 października 2017 w Urządzenia mobilne przez Leon307 Początkujący (270 p.)
Cześć!

Jestem posiadaczem Samsunga Galaxy J5 w wersji z 2015 roku o pojemności baterii 2600 mAh i niedawno doszedłem do wniosku że przydałby mi się powerbank. Zacząłem poszukiwania i doszedłem do wniosku, że byłoby miło zamknąć się w okolicach 100zł.

Dalej pojawił się problem - jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o powerbanki i nie wiem czym się kierować przy ich zakupie. Wyczytałem w internecie że np:.zużywają się one po kilkudziesięciu - kilkuset ładowaniach i ich efektywność znacznie spada, że warto jest sięgnąć po urządzenia wyposażone w "USB 2.1A" i generalnie dobrze jest unikać powerbanków nieznanych marek bo można sobie załatwić telefon. Tyle wiem.

Prosiłbym o jasne rozpisanie na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie powerbanka i jak później zadbać o jego żywotność.

Gdyby ktoś miał propozycje konkretnych modeli również byłbym bardzo wdzięczny :)

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 13 października 2017 przez tasmA Początkujący (300 p.)
Witam,

Pozwól że odeślę Cię do YouTube'a, a dokładnie do tego filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=_cNOw-IkPHE&t=28s

Mam nadzieję że pomoże Ci to.
0 głosów
odpowiedź 14 października 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)

zużywają się one po kilkudziesięciu - kilkuset ładowaniach i ich efektywność znacznie spada

Normalne, jak każde urządzenie.

Za 100zł powinieneś znaleźć powerbank od Xiaomi (wersja o pojemności 10000mAh).

0 głosów
odpowiedź 15 października 2017 przez Harakurama Nowicjusz (200 p.)

Cześć