Witam. Mam do wykonania takie oto zadanie:
"Po uruchomieniu programu użytkownik widzi przycisk, który po wciśnięciu wędruje w inne miejsce i użytkownik może go ponownie kliknąć. Przycisk nie może opuścić okna Form1. Możesz wykorzystać właściwości odnoszące się do położenia komponentów na Form1 (np. Left, Height, Top, Location.X, etc.). Nie korzystaj z instrukcji warunkowej "if" ani pętli. Użyj jednego komponentu Button. Na formularzu możesz umieścić dowolną liczbę innych komponentów. Przycisk powinien wędrować w co najmniej dwa różne miejsca."
Program wykonuję w Visual Studio 2017. Sprawiłem, że przycisk przesunął się raz za pomocą tego kodu:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;
namespace WedrujacyButton
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void guzik_Click(object sender, EventArgs e)
{
guzik.Location = new Point(15, 28);
guzik.Location = new Point(33, 58);
}
}
}
Gdzie "guzik" jest nazwą kodową mojego guzika. Po jednym kliknięciu zmienia on lokację, jednak po kolejnych nic już się nie dzieje. Co mam robić??