• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Prośba o radę w przyszłości zawodowej

Object Storage Arubacloud
0 głosów
314 wizyt
pytanie zadane 8 października 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MaksExpress Nowicjusz (170 p.)
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem w 4 klasie technikum na profilu informatycznym. Codziennie poświęcam czas po 2 - 3 godzinki na rozwijanie swoich umiejętności z zakresu tworzenia stron internetowych, aplikacji w oparciu o Node.js lecz powoli zbliża się matura i tutaj moje pytanie na czym się przede wszystkim skupić. Oba cele są dla mnie bardzo ważne lecz. Na co poświęcić więcej czasu ?

 

Bardzo dziękuje za każdą radę.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 8 października 2017 przez Benek Szeryf (90,870 p.)
Człowiek podchodzący do egzaminu maturalnego powinien być już na tyle dojrzały, by znać odpowiedź na tak elementarne pytanie...
+1 głos
odpowiedź 8 października 2017 przez adas94 Nałogowiec (29,200 p.)
No jeżeli oba te cele są dla ciebie ważne z czego jeden jest terminowy (za kilka miesięcy), a drugi bezterminowy, to chyba nie trzeba dalej mówić na czym powinieneś się skupić. :)
0 głosów
odpowiedź 8 października 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)
Jak chcesz dostać się na studia informatyczne na dobrą uczelnię to raczej na programowanie nie będziesz miał czasu, bo będziesz liczył matmę (chyba, że zdajesz informatykę rozszerzoną to tutaj jakieś elementy programowania będziesz ćwiczył). Z drugiej strony jak chcesz pracować po szkole to obawiam się, że 2-3h dziennie na naukę to za mało (zakładam, że nie jesteś na jakimś wysokim poziomie), a więcej nie wiem czy zagospodarujesz ucząc się jeszcze do matury.

Więc na czym się skupić? Na tym co jest dla Ciebie ważniejsze.

Podobne pytania

+3 głosów
6 odpowiedzi 469 wizyt
+1 głos
3 odpowiedzi 573 wizyt
+2 głosów
9 odpowiedzi 1,028 wizyt

92,551 zapytań