• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak uczyc sie pisania aplikacji z interfejsem ?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
738 wizyt
pytanie zadane 4 października 2017 w Java przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)
Czesc, jestem początkującym ktory złapał bakcyla do programowania lecz posiadam wiedzę zerową na temat nauki tego wszytskiego. wiem wiem jest tego sporo w internecie. uczylem sie z książki C++ Szkoła programowania wiec moge powiedzaiec ze podstawy mam w jakis spoób zaliczone. Zauwazyłem ze projekty ktore chce robic nie nadaja sie do c++ wiec zamierzam powtorzyc sobie składnie javy lub C# ale co dalej... ? Krótko mowiac nie wiem skad czepać wiedze na temat pisania apliakcji z interfejsem i jak sie do tego wszystkiego zabrać ?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 4 października 2017 przez xenonso Mądrala (5,160 p.)
Na początku naucz się składni JAVY, po ogarnięciu podstaw obiektówki zainteresuj się biblioteką Swing lub JavaFX (z tym, że JavaFX wydaje się bardziej przyszłościowa i posiada fajny SceneBuilder).
komentarz 4 października 2017 przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)
dziekuje :) slyszalem własnie o tej JavaFX, ale to nie jest tak proste jak zwykła skladnia javy po przeczytaniu pierwszej lepszej książki. Skad sie uczyc JavaFx
komentarz 4 października 2017 przez xenonso Mądrala (5,160 p.)

Z polskich źródeł np. tu

+1 głos
odpowiedź 4 października 2017 przez Riddick Bywalec (2,600 p.)
Jakie projekty chcesz tworzyć? Jeśli bym to wiedział mógłbym dokładnie doradzić, które języki by się nadawały najlepiej. A co do C++ on nadaje się absolutnie wszędzie, w końcu unreal engine jest na c++ a można w nim tworzyć aplikacje na każdą plaformę praktycznie.
komentarz 4 października 2017 przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)