https://forum.pasja-informatyki.pl/249219/gra-przegladarkowa-przyrost-surowcow
@Comandeer'owi chodzi o to, żebyś dodawał surowce jak ktoś jest zalogowany i gdy jest na tej stronie, co się zmienia stan tych surowców. Czyli np. ktoś kliknął na drewno, czas wybudowania 1h. W bazie danych odpalasz event'a bądź trigger'a i ustawiasz go na 1h. Jeśli grasz wyszedł ze strony bądź się wylogował to żeby nie obciążać bazy danych, powinieneś zapisać czas, kiedy user wyszedł/wylogował się ze strony i później przy logowaniu/wejściu na stronę odczytał ostatnią datę logowania/wejścia na stronę i tę bieżącą; wykonał odpowiednie rachunki, czyli odjąć datę bieżącą od tej starej i wtedy, jeśli ta godzina upłynęła to dodać surowce, a jeśli nie to nie dodawać surowców. Jeśli zdarzyło, by się tak, że po zalogowaniu/wejściu na stronę, zostałoby np. 5 min. do końca to tak samo analogicznie jak poprzednio. I aktualizowałbyś np. stan upłynięcia czasu, co 10 sec., ale jeśli server, by wytrzymywał to można by i co 1 sec. W każdym bądź razie coś w tym stylu.