Witam,
Mam zamiar w małym zespole ( 2 osoby ) zacząć tworzyć gry. Chcielibyśmy stworzyć coś na miarę innych gier tworzonych przez małe zespoły ( np darkwood, Zaginięcie Ethana Cartera, Firewatch) Wiemy oczywiście, że to doświadczone zespoły i jeszcze daleko nam do nich, ale po to powstało to pytanie - w jaki sposób powinniśmy się uczyć , żeby im dorównać i zrobić coś na podobnym poziomie? Chcielibyśmy nauczyć się obsługiwać silniki do gier ( najlepiej bazujące na c++), dowiedzieć się jak tworzyć modele 3d używając fotogrametrii lub w np. blenderze, jak programować fizykę gry i cała grę albo nawet nauczyć się działów matematyki, które najbardziej nam się przydadzą, ogólnie jak najwięcej rzeczy dotyczących tego tematu. Jakie książki, kursy czy tutoriale najlepsze były dla nas ( jesteśmy bardzo początkujący). Najlepiej, żeby wszystko było w języku polskim, a jeśli nie to jakie kursy z angielskiego zrobić ( jesteśmy na poziomie B1 ).