• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Mailing w Access

Object Storage Arubacloud
0 głosów
120 wizyt
pytanie zadane 27 września 2017 w Visual Basic przez djedi Nowicjusz (180 p.)
edycja 27 września 2017 przez djedi

Jestem początkujący w Accessie. Kiedyś znalazłem fajny kod dzięki któremu można wysyłać maile bezpośrednioz Accessa. Troszeczkę go zmodyfikowałem, ale nie działa mi poprawnie i nie wiem dlaczego.

cytuję kod:

Private Sub Polecenie5_Click()

    Dim oApp As Object
    Dim oMail As Object
    Dim rcs As DAO.Recordset
    Dim strBCC As String
    
    On Error Resume Next
    Set oApp = GetObject(, "Outlook.Application")
    If Err.Number <> 0 Then Set oApp = CreateObject("Outlook.Application")
    oApp.GetNamespace("MAPI").Logon
    On Error GoTo 0
    
    If Tekst0 = "mailing12" Then
    Set rcs = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT Dane.[e-mail] FROM Dane WHERE (((Dane.semestr)=1) AND ((Dane.mailing)=Yes)) OR (((Dane.semestr)=2) AND ((Dane.mailing)=Yes));")
    With rcs
        Do Until .EOF
            strBCC = strBCC & Left(.Fields(0).Value, InStr(1, .Fields(0).Value, "#", vbDatabaseCompare) - 1) & ";"
            .MoveNext
        Loop
    End With
    End If
            If Tekst0 = "mailing34" Then
            Set rcs = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT Dane.[e-mail] FROM Dane WHERE (((Dane.semestr)=3) AND ((Dane.mailing)=Yes)) OR (((Dane.semestr)=4) AND ((Dane.mailing)=Yes));")
            With rcs
            Do Until .EOF
            strBCC = strBCC & Left(.Fields(0).Value, InStr(1, .Fields(0).Value, "#", vbDatabaseCompare) - 1) & ";"
            .MoveNext
            Loop
            End With
            End If
            
                If Tekst0 = "mailing56" Then