• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc w sprawie pracy jako programista

Object Storage Arubacloud
0 głosów
500 wizyt
pytanie zadane 26 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez arekdev Nowicjusz (140 p.)
Witam serdecznie jestem programistą PHP. Mam kilka swoim projektów i ogólnie jestem samoukiem. Niestety szkoły nie skończyłem w branży informatycznej. Mój problem polega nad tym, że się zastanawiam nad dwiema opcjami pracy. Dziś dzwoniłem do pewnej firmy programistycznej niedaleko mojej miejscowości i osoba z którą prowadziłem rozmowę mówiła mi, że jeśli będę umieć Angular 2 bądź 4 oraz jeśli poznam działanie i będę się dobrze odnajdywać w symfony 2 to mam pracę od ręki. Kolejne moje plany to zrobienie kursu Java, ale od prawdziwego zdarzenia. Znalazłem kilka takich w moim mieście do którego mam raptem 15 minut samochodem i w Krakowie kurs Java kosztuje blisko 6 tysięcy złotych. Rozmawiałem z osobami które prowadzą kursy, że mnie nauczą pisać aplikacje takie  jakie się robi w przyszłej pracy na stanowisku junior java developer. Kurs takiego Angulara jest o wiele tańszy, ale nie wiem już co naprawdę wybrać. Sam się nauczyłem PHP, ale Javy nie dam rady jednak sam. Co byście zrobili na moim miejscu? Zainwestować w kurs Javy czy jednak praca na miejscu i nauczyć się Angular 2/4 i Symfony 2? Sprawdzałem rynek pracy i o wiele więcej jest ofert dla Javy także proszę o odpowiedzi :)
Pozdrawiam!

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 września 2017 przez Benek Szeryf (91,010 p.)
Czemu miałbyś się sam nie nauczyć Javy? Poza tym oczywiste jest, że panowie z kursu Ci powiedzą, że nauczą Cię tego, co oferuje ich kurs. Na Twoim miejscu wziąłbym się do samodzielnej nauki. Ciężko mi doradzić w sprawie wymienionych technologii, bo sam nie wybrałem żadnej z nich.
komentarz 26 września 2017 przez arekdev Nowicjusz (140 p.)