• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przekerowanie klienta REST przez zewnętrzną domenę a Request Body

Object Storage Arubacloud
0 głosów
209 wizyt
pytanie zadane 25 września 2017 w Sieci komputerowe, internet przez dzialkowiec Nowicjusz (220 p.)
Hej,

Posiadam aplikację REST uruchomioną na serwerze VPS. Za jakiś czas będę go zmieniał, więc wymyśliłem sobie, że lepiej gdyby klienci łączyli się z nim poprzez zewnętrzną domenę (przekierowującą na aktualny serwer VPS).

Spróbowałem skonfigurować przekierowanie DNS ale pojawił się problem. Serwer pośredniczący zmienia zawartość request body i klienci nie otrzymują surowego JSONa, a odpowiedź jest opakowana w dodatkowy kod HTML i klienci nie potrafią oczytać zwartości.

Jestem zielony w temacie więc pytanko czy to się da jakoś skonfigurować w prosty sposób?
komentarz 25 września 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)
Jaki serwer pośredniczący? DNS to tylko serwer zwracający adres ip serwera docelowego.
komentarz 25 września 2017 przez dzialkowiec Nowicjusz (220 p.)
Tego właśnie nie rozumiem do końca. Jeśli ustawiłem przekierowanie w ustawieniach domeny na konkretny IP to dlaczego dostaje odpowiedz od serwera docelowego opakowaną w html z informacjami o przekierowaniu.
komentarz 25 września 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)
Jak wyglądała ta konfiguracja? Dodałeś nowe rekordy w ustawieniach DNS?
komentarz 26 września 2017 przez dzialkowiec Nowicjusz (220 p.)
Konfigurowałem kreatorem.

Przeglądam ustawienia i chyba widzę w czym może być problem.

Na liście przekierowań w typie pojawia się "TEXT" a nie "A" więc coś przy konfiguracji chyba nie poszło. Ustawiłem na nowo na "A".

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 września 2017 przez dzialkowiec Nowicjusz (220 p.)
Niewłaściwie zdefiniowane rekordy, już działa. Dzięki.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 409 wizyt