Przerabiam tutorial z biblioteki SFML. Niestety, gdy dodałam obsługę audio mój program przestał działać. Pokazuje mi się wiele błędów typu:
LNK2019 unresolved external symbol __imp_alGenSources referenced in function "public: __cdecl sf::SoundSource::SoundSource(class sf::SoundSource const &)" (??0SoundSource@sf@@QEAA@AEBV01@@Z)
Bibliotekę mam zalinkowaną statycznie.
Dla release w inpucie mam:
- sfml-graphics-s.lib
- sfml-window-s.lib
- sfml-system-s.lib
- sfml-audio-s.lib
- sfml-network-s.lib
- opengl32.lib
- freetype.lib
- jpeg.lib
- winmm.lib
- gdi32.lib
- flac.lib
- vorbisenc.lib
- vorbisfile.lib
- vorbis.lib
- ogg.lib
- ws2_32.lib
Dla debug w inpucie mam:
- sfml-graphics-s-d.lib
- sfml-window-s-d.lib
- sfml-system-s-d.lib
- sfml-audio-s-d.lib
- sfml-network-s-d.lib
- opengl32.lib
- freetype.lib
- jpeg.lib
- winmm.lib
- gdi32.lib
- flac.lib
- vorbisenc.lib
- vorbisfile.lib
- vorbis.lib
- ogg.lib
- ws2_32.lib
No i w preprocesorze dodane:
Plik openal32.dll dodany w mojProgram/64/Debug/. Nie jestem pewna czy prawidłowo, ale próbowałam również innych lokalizacji.
Macie może jakiś pomysł co może być nie tak? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.