Witam, próbuje zrobić strzelanie postaci. Gdy próbuje strzelić wyskakuje błąd, który mówi, że wyszedłem za range wektora.
Posiadam klasę Entity, która odpowiada za pozycje postaci itd., jak i za broń, a tak naprawdę kule. Klasa GameplayScreen odpowiada za to co się dzieje na mapie, wczytuje tile map, postacie i obrazy. Stworzyłem dwuwymiarowy wektor Entity std::vector<std::vector<Entity*>> vEntity; i metodę, która "tworzy broń". Tą metodę wywołuję w czasie, kiedy przycisnę dobry przycisk, w tym czasie gra się kraszuje i wyskakuje błąd.
Tak wygląda kod :
https://pastebin.com/0DmUdsRd
System::getManager() zwraca klasę, która wczytuje np. menu, opcje, nową gre itd. ->getGame() zwraca instancje do GameplayScreen ->getGame()->getPosX() zwraca pozycje x mapy (mapa się rusza jeśli pozycja postaci jest większa niż pozycja ekranu). vEntity[i][j]->getBlockID() zwraca numer obrazka, w tym przypadku 4, ustawione w klasie PlayerGun oznacza grafikę kuli.