• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak to jest ze specjalizacjami

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
4,513 wizyt
pytanie zadane 21 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
Witam

Studiuję informatykę, teraz rozpocznie się drugi rok moich studiów i wybór specjalizacji. I tu mam mały problem pomiędzy dwoma specjalizacjami, ale nie będę się nad tym rozwodził, bo wiem, że po wyborze specjalizacji są inne, dodatkowe przedmioty i nauka w innym kierunku. Ale właśnie jak to jest z tymi specjalizacjami?

Pytanie może dziwne, ale jak to jest potem w przyszłości? Załóżmy, że wybiorę specjalizacje programowanie gier komputerowych. I co teraz? Dostaje dyplom inżyniera z podpisem, że jestem programistą gier komputerowych? Jak potem z pracą, ale na innych stanowiskach? Wiem, że można dostać pracę jako programista bez papierka, ale jak na to patrzą jednak pracodawcy? „A ten jest od gier, to nam się nie przyda” ? Wiem, że liczą się umiejętności i nawet po wyborze specjalizacji zamierzam dokształcać się w innych kierunkach szeroko pojętej informatyki, ale chyba bądź co bądź na takie rzeczy też patrzą.

Mam nadzieję, że jakoś da się zrozumieć co napisałem i liczę na jakąś pomoc, radę, najlepiej wynikająca z doświadczenia

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 21 września 2017 przez Wiciorny Ekspert (269,120 p.)
Hehehe gdzie ty masz studia, w którym na 2 roku masz specjalizacje? Dyplom- jest dyplomem ukończenia uczelni, mowa o uniwersytetach, chyba że robisz w jakiejś szkole prywatnej... wyższej co jest o kant dupy rozbić :D