• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co myślicie o bioinformatyce jako kierunku studiów?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
4,491 wizyt
pytanie zadane 10 czerwca 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez LadyAlice Nowicjusz (130 p.)

Witam serdecznie,

od dawna interesuję się informatyką (a w szczególności programowaniem) i jestem pewna, że w chcę wiązać z tym swoją przyszłość. Właśnie wybieram kierunek studiów i moją uwagę przykuła bioinformatyka. Zdania w internecie na ten temat oczywiście są podzielone, a ja chciałabym wiedzieć czy będzie to przyszłościowy kierunek i czy może być to lepsze rozwiązanie od samej informatyki? Aby uściślić: programowania i tak uczę się sama (jestem typowym samoukiem), a studia raczej traktję jako coś dodatkowego dzięki czemu będę mogła poszerzyć swoją wiedzę oraz oczywiście dostanę "papier", co w tych czasach staje się niezbędne. Biologia wydaje mi się interesująca i ciekawa, więc gdybym nic nie straciła z informatyki wydaje mi się, że takie rozwiązanie otworzyłoby przede mną więcej możliwości. Jakie są Wasze opinie?

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 10 czerwca 2015 przez Geek Pasjonat (19,660 p.)
A ciekawi Cię ten kierunek? Jeśli tak to powinnaś iść :)

Zmiany na rynku pracy są zbyt szybkie, żebyś była w stanie przewidzieć jaki zawód za 5 lat będzie "pożądany" na rynku więc najlepszą opcją jest pójście tam gdzie się iść chce.

Pozdrawiam :)
0 głosów
odpowiedź 11 czerwca 2015 przez jared Gaduła (3,600 p.)
Nie wybieraj czegoś co ci się nie podoba albo podoba w połowie, bo możesz się rozczarować albo zafacynować :))
0 głosów
odpowiedź 11 czerwca 2015 przez Kurancik Początkujący (360 p.)