• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Maturka z informatyki

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
228 wizyt
pytanie zadane 19 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez niezalogowany
Witam

Bez przedłużnania, jestem w 1 technikum informatycznym. Na maturze mogę wybrać 3 rozszerzenia, myślę o informatyce, lecz z tego co wiem w zeszłym roku NIKT nie wybrał rozszerzenia z infy. Czym to jest spowodowane? Jest taka trudna, czy ucząc się do egzaminów zawodowych można ją zdać na dobrym %?
komentarz 19 września 2017 przez Patrycjerz Mędrzec (192,340 p.)
Nikt?… Ale gdzie?
komentarz 19 września 2017 przez niezalogowany
ekhkhk GLIWICE ekhkh
komentarz 19 września 2017 przez Noragiri Obywatel (1,040 p.)
Zależy co chcesz dalej robić. Studia informatyczne? W takim razie matematyka to obowiązek, informatyka lub fizyka, oraz angielski.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 19 września 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)
wybrane 21 września 2017
 
Najlepsza

Na maturze mogę wybrać 3 rozszerzenia

Możesz wybrać maksymalnie sześć przedmiotów. czego nie polecam ;)

z tego co wiem w zeszłym roku NIKT nie wybrał rozszerzenia z infy. Czym to jest spowodowane?

Nie wiem - może nadmiar humanistów? Albo ścisłowcy zdawali fizykę, która jest zamiennie punktowana z informatyką na wielu uczelniach.

Jest taka trudna, czy ucząc się do egzaminów zawodowych można ją zdać na dobrym %?

Zależy co rozumieć pod nazwę "dobry %". Ucząc się do egzaminów zawodowych masz dużą szansę na poznanie odpowiedzi na pytania do teorii (za które raptem zdobędziesz 4-5/50pkt na maturze). Reszta zadanek z teorii to po prostu używanie głowy. W części praktycznej to samo tylko tutaj oprócz myślenia musisz sprawnie programować czy obsługiwać Excela czy Accessa.

Jak się przygotować najlepiej? Rozwiązywać zadania z arkuszy z lat poprzednich i zbiorów zadań.

0 głosów