• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Sprawdzanie umiejętności / Co dalej ?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
254 wizyt
pytanie zadane 18 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MichK Użytkownik (550 p.)
Witam, jestem uczniem pierwszej klasy liceum i programuje odkąd miałem +- 13 lat.

Głównie bawiłem się w Unity pisząc skrypty w C#. Próbowałem też nauczyć się HTML/CSS ale nie przypadło mi to do gustu. Teraz do rzeczy. Przez te kilka lat dość dobrze zaznajomiłem się w Unity a co do skryptów w C# też coś ogarniam zrobiłem też kilka większych gier i dziesiątki małych lub nie dokończonych. Teraz moje pytanie- Co dalej od kilku miesięcy czuję że nie robię żadnych postępów a chciałbym zacząć o programowaniu myśleć bardziej na poważnie (praca).

Czy programowanie w Unity może mi zapewnić w przyszłości pracę ? Jeśli tak to skąd mogę się dalej uczyć (na internecie 90% poradników to podstawy) a jeśli nie zapewni mi pracy to czego warto się nauczyć.

Powiem szczerze że zamiast iść na studia wolałbym już pracować (po skończeniu 18 lat) i uczyć się nowych technologi i praktyki zamiast siedzieć na studiach.

Czy w ogóle jest możliwość znalezienia pracy w wieku 18-19 lat w tworzeniu gier ?

Przepraszam za bardzo chaotyczną budowę tego pytania i kilku mniejszych pytań ale gimnazjum się skończyło i trzeba na poważnie myśleć o przyszłości :D

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 18 września 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)
Praca przy tworzeniu gier w wieku 18-19 lat jest jak najbardziej możliwa. Jedyne czego potrzebujesz to odpowiednich umiejętności i obawiam się, że samo Unity to może być za mało. Będziesz musiał znać m.in. wzorce projektowe i C# (albo język w którym kodujesz na Unity) na bardzo dobrym poziomie.

Zresztą polecam obadać przykładowe oferty pracy. Tam wszystko jest podane na tacy, co jest wymagane.