• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Instalacja wtyczek do edytora Atom - prośba o pomoc

0 głosów
45 wizyt
pytanie zadane 13 września w Systemy operacyjne, programy przez Krzysztof Trybuś Gaduła (4,540 p.)

Cześć, potrzebuję pomocy przy konfiguracji wtyczek dla Atom Nuclide.

Za radą użytkowników tegoż forum  zainstalowałem edytor Atom Nucleide - jest super, więc serdecznie wam dziękuję za polecenie :) Problem leży w tym, iż nie posiada on wszystkich potrzebnych mi wtyczek, a kiedy szukam jakichś alternatyw w zasobie Społeczności... okazuje się, że nie wystarczy ich tylko zainstalować, trzeba je też w jakiś sposób dostosować - jestem zielony w tym temacie i nie wiem jak mam to zrobić.

Edytora potrzebuję do Webu i brakuje mi w nim autouzupełniania do PHP/HTML/CSS - podstawowe autouzupełnianie jest dobre, jednak brakuje w nim "dopracowania", nie wiem jak to nazwać..Kolejna sprawa to brak wtyczki sprawdzającej poprawność składni oraz mini mapy.

Chcę skonfigurować następujące wtyczki:

autocomplete-php

linter + linter-php

minimap

Opcjonalnie:

atom-beautify

oraz inne dodatki typu "Must have". Powyższe dodatki mam zainstalowane, ale mam problem z ich konfiguracją - będę bardzo wdzięczny za chęć pomocy. Te dodatki ułatwiłyby mi pracę.

Wtyczki instaluję przy pomocy GUI Atom->Packages na systemie Windows 10 Home. Po instalacji przy pomocy pobranego ze strony producenta instalatora nie mam żadnego folderu programu na dysku - instalator program zainstalował i nie miałem możliwości np. zmiany lokalizacji itp. rzeczy.

Do np. config.cson dostaję się przy pomocy terminala, skrót: Ctrl+Shift+P

Pozdrawiam.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 48 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 60 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 72 wizyt
pytanie zadane 1 maja w Java przez fiszu258 Początkujący (440 p.)