• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Instalacja wtyczek do edytora Atom - prośba o pomoc

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
685 wizyt
pytanie zadane 13 września 2017 w Systemy operacyjne, programy przez Krzysztof Trybuś Mądrala (5,280 p.)
zamknięte 20 marca 2019 przez Krzysztof Trybuś

Cześć, potrzebuję pomocy przy konfiguracji wtyczek dla Atom Nuclide.

 Za radą użytkowników tegoż forum  zainstalowałem edytor Atom Nucleide - jest super, więc serdecznie wam dziękuję za polecenie :) Problem leży w tym, iż nie posiada on wszystkich potrzebnych mi wtyczek, a kiedy szukam jakichś alternatyw w zasobie Społeczności... okazuje się, że nie wystarczy ich tylko zainstalować, trzeba je też w jakiś sposób dostosować - jestem zielony w tym temacie i nie wiem jak mam to zrobić.

Edytora potrzebuję do Webu i brakuje mi w nim autouzupełniania do PHP/HTML/CSS - podstawowe autouzupełnianie jest dobre, jednak brakuje w nim "dopracowania", nie wiem jak to nazwać..Kolejna sprawa to brak wtyczki sprawdzającej poprawność składni oraz mini mapy.

Chcę skonfigurować następujące wtyczki:

autocomplete-php

linter + linter-php

minimap

Opcjonalnie:

atom-beautify

oraz inne dodatki typu "Must have". Powyższe dodatki mam zainstalowane, ale mam problem z ich konfiguracją - będę bardzo wdzięczny za chęć pomocy. Te dodatki ułatwiłyby mi pracę.

Wtyczki instaluję przy pomocy GUI Atom->Packages na systemie Windows 10 Home. Po instalacji przy pomocy pobranego ze strony producenta instalatora nie mam żadnego folderu programu na dysku - instalator program zainstalował i nie miałem możliwości np. zmiany lokalizacji itp. rzeczy.

Do np. config.cson dostaję się przy pomocy terminala, skrót: Ctrl+Shift+P

Pozdrawiam.

komentarz zamknięcia: Rozwiązano
komentarz 1 października 2017 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)