• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Eksport tresci do innych dokumentów

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
140 wizyt
pytanie zadane 11 września 2017 w C i C++ przez Marcin Garbarczyk Nowicjusz (180 p.)

Witam Wszystkich

To jest generalnie program dla Ojca taksówkarza, żeby nie musiał się męczyć z wpisywaniem, tworzeniem tabelek, kalkulatorem w wordzie itd itd tylko odpowiadał na pytania programu a wszystko wklepywało mu sie po dniu pracy pieknie samo po odpowiedzi na pytania programu. Tylko że mój poziom programowania dopiero jest na początku rolki. Napisałem kodzik który ładnie eksportuje dane to word Pada, lecz wiadomo wymagający emeryt wojskowy, stawia poprzeczke wyżej i chce aby te dane wbijały mu się do tabelki w Wordzie albo w excela, z tego co poczytałem to chodzi o podpięcie jakiegoś cvs czy coś takiego. Jestem w tym zielony i nieiwme jak to zrobić chciałbym wyeksporotwać te dane albo do tabeli w wordzie albo do excela, lecz nie wiem w pewien sposób jak przechodzić do następnych okienek/rekordów. Tutaj mój kodzik. 

#include <iostream>
#include <fstream>
#include <conio.h>
#include <windows.h>
#include <stdio.h>
#include <iomanip>

using namespace std;
char data [10];
int godziny;
float kilometry;
float spalanie;
float benzyna;
float koszt_beny;
float spali;
float zarobek;
float zarobek_czysty;


int main()
{
    cout << "Czesc Marek, prosze podaj mi date " << endl;
    cin>>data;
    cout<<"Podaj mi ile godzin byles w pracy"<<endl;
    cin>>godziny;
    cout<<"Ile kilometrow przejechales dzisiaj? "<<endl;
    cin>>kilometry ;
    cout<<"Jakie jest srednie spalanie Twojego samochodu"<<endl;
    cin>>spalanie;
    cout<<"Podaj aktualny koszt paliwa"<<endl;
    cin>>koszt_beny;
    spali=((spalanie*kilometry)/100)*koszt_beny;
    cout<<"Podaj swoj calodniowy zarobek"<<endl;
    cin>>zarobek;
    zarobek_czysty=(zarobek-spali);