Witam, ostatnio zabrałem się za twożenię gry wyścigowej w C++ w bibliotece SFML, jednak mam pewne problemy opisany poniżej
1. Freezowanie się gry po kliknięciu przycisku Play i Settings
w menu głównym, przycisk Exit działa doskonale (pokazane w dołączonym filmiku)
2. Zaprogramowanie kamery tak aby poruszała się za graczem, miałem już pewien koncept ale
występuje w nim błąd opisany w komętarzu w pliku Game.cpp
3. Obsłużenie kolizji z płotkami na torze, mógłbym to zrobić nakładając na każdy element kwadrat ale było by to męczące i niezbyt efektywne szczególnie przy zakrętach czy można by je obsłużyć jakoś prościej np. używając innej biblioteki graficznej jeśli tak to jakiej i jak miałoby to wyglądać
4. Dlaczego Massangebox'y nie wyświetlają się normalnie tylko po języku przypominającym Chiński
Code:
https://code.nastoletni.pl/nu1X8/bd717c19
Pliki potrzebne do uruchomienia gry:
https://drive.google.com/open…
PS. Tak wiem że używanie usingnamespace jest złe