Witam.
Kiedy próbuję stworzyć nowy projekt w UE przy użyciu Basic Code C++ template, wyskakuje mi błąd kompilacji (nie mogę nawet otworzyć projektu w editorze).
Logi:
Running C:/Program Files/Epic Games/UE_4.17/Engine/Binaries/DotNET/UnrealBuildTool.exe HelloWorld2 Development Win64 -project="C:/Users/Michał/Documents/Unreal Projects/HelloWorld2/HelloWorld2.uproject" -editorrecompile -progress -NoHotReloadFromIDE
Performing full C++ include scan (building a new target)
Creating makefile for HelloWorld2 (no existing makefile)
@progress push 5%
Parsing headers for HelloWorld2Editor
Running UnrealHeaderTool "C:\Users\Micha?\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\HelloWorld2.uproject" "C:\Users\Micha?\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\Intermediate\Build\Win64\HelloWorld2Editor\Development\HelloWorld2Editor.uhtmanifest" -LogCmds="loginit warning, logexit warning, logdatabase error" -Unattended -WarningsAsErrors -installed
Reflection code generated for HelloWorld2Editor in 9,8430246 seconds
@progress pop
Performing 9 actions (4 in parallel)
[2/9] Resource ModuleVersionResource.rc.inl
[3/9] Resource PCLaunch.rc
SharedPCH.Engine.cpp
HelloWorld2GameModeBase.gen.cpp
c1xx: fatal error C1083: Nie mo?na otworzy? pliku ?r?d?o: 'C:\Users\Micha?'\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\Intermediate\Build\Win64\UE4Editor\Inc\HelloWorld2\HelloWorld2GameModeBase.gen.cpp': No such file or directory
HelloWorld2.init.gen.cpp
HelloWorld2GameModeBase.cpp
c1xx: fatal error C1083: Nie mo?na otworzy? pliku ?r?d?o: 'C:\Users\Micha?'\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\Intermediate\Build\Win64\UE4Editor\Inc\HelloWorld2\HelloWorld2.init.gen.cpp': No such file or directory
HelloWorld2.cpp
c1xx: fatal error C1083: Nie mo?na otworzy? pliku ?r?d?o: 'C:\Users\Micha?'\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\Source\HelloWorld2\HelloWorld2GameModeBase.cpp': No such file or directory
c1xx: fatal error C1083: Nie mo?na otworzy? pliku ?r?d?o: 'C:\Users\Micha?'\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\Source\HelloWorld2\HelloWorld2.cpp': No such file or directory
ERROR: UBT ERROR: Failed to produce item: C:\Users\Micha?\Documents\Unreal Projects\HelloWorld2\Binaries\Win64\UE4Editor-HelloWorld2.dll
Total build time: 42,37 seconds (Local executor: 0,00 seconds)
Nie rozumiem, dlaczego nie udaje się otworzyć tych plików. Wszystkie pliki z błędem są na swoich miejscach i mam do nich prawa. Próbowałem skompilować projekt w samym Visual Studio, lecz z tym samym skutkiem (logi są w sumie identyczne). Wykluczanie plików z antywirusa, uruchamianie VS i UE jako administrator nic nie daje.
Dodam, że projekty stworzone przy użyciu Blueprint template działają bez problemu.