• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Prośba o radę w przyszłości zawodowej

Object Storage Arubacloud
+1 głos
573 wizyt
pytanie zadane 1 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bailiff Nowicjusz (150 p.)
Witam,

Jestem studentem 2 roku informatyki na AGH. Jednak zacząłem się zastanawiać czy aby studia dadzą mi to czego oczekuję? Czy warto czekać jeszcze 2,5 roku? Otóż przez ostatni rok na studiach INFORMATYKI nauczyłem się tyle co sam pojąłbym w miesiąc góra dwa. Może ktoś mi doradzić czy zostać na tych studiach czy może podjąć jakiś kilku-miesięczny kurs? Jeśli miałbym zostać na studiach to chciałbym jakoś się rozwijać, (bo studia mi tego nie umożliwiają w takim stopniu w jakim bym chciał) więc może ktoś mógłby mi doradzić kursy weekendowe/wieczorowe w Krakowie bądź tego typu szkolenia on-line? YouTube'a Pasję Informatyki obejrzałem i ćwiczyłem więc pewną wiedzę mam, teraz chciałbym mieć jeszcze większą wiedzę, może praktykę, rozwijać się oraz mieć co wpisać do CV dla przyszłego pracodawcy ;)
Jestem wdzięczny za każdą radę oraz z góry dziękuję i życzę miłego dnia wszystkim :)
komentarz 1 września 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
edycja 1 września 2017 przez event15

Ale studia nigdy nie pozwalaja na taki rozwoj, jaki sie oczekuje. Mysle, ze zalrzy zależy to od czego chcesz robic, bo informatyka to wielki dzial nauki :) wiec co chialbys robic dokladnie?

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 1 września 2017 przez marcin99b Szeryf (82,160 p.)
Jak dla mnie to studia są czymś, co ma za zadanie pogłębić wiedzę, a nie nauczyć kogoś od podstaw.

Przykładowo jeśli zajmujesz się programowaniem aplikacji internetowych, jednak chciałbyś zobaczyć jak to wygląda w innych dziedzinach, przykładowo programowanie robotów, tworzenie sztucznej inteligencji itp (dziedziny które nie są takie proste do nauki samemu)