• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka programowania

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
739 wizyt
pytanie zadane 29 sierpnia 2017 w C i C++ przez xrangarx Nowicjusz (140 p.)

Witam mam 21 lat. Skończyłem technikum informatyczne(jednak nic mnie nie uczyli w tej szkole), teraz studiuję na Politechnice w Białymstoku na profilu Informatyka i Ekonometria. Mam bardzo,ale to bardzo straszną zagwozdkę, której nie mogę rozwiązać otóż chodzi o NAUKĘ PROGRAMOWANIA. Otóż w ogóle nie idzie mi ten temat, nie wiem co robię źle, jakoś przez 1 rok się utrzymałem na uczelni jednak każdy przedmiot dotyczący programowania oblewam i nie wiem co robić. Robiłem kursy online, oglądałem kursy Zelenta, przeczytałem Symfonie C++ i Thinking in C++ i nic mi nie wychodzi. Znaczy się wychodzi,teorię umiem, wiem  jak działa program jednak za nic w świecie sam nie umiem tego napisać, po prostu pustka w głowie się robi i nic nie mogę na to poradzić. Zacytuję to inaczej, bo może niezrozumiale piszę: "ZNAM PRZEPIS NA CIASTO, LECZ NIE UMIEM GO ZROBIĆ". Dlatego proszę was o pomoc, wręcz błagam: Co mam zrobić by zacząć programować? Czy lepiej dać sobie spokój i znaleźć coś innego?

Z poważaniem Krzycho.

komentarz 29 sierpnia 2017 przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
Słyszałeś o czymś takim jak SPOJ ?

Mam podobne problemy ale rozwiązywanie zadań z algorytmiki w miarę możliwości bardzo pomaga :)
komentarz 29 sierpnia 2017 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Jak Zelent Cię nie nauczył to chyba już nic Ci nie pomoże ;)

Sprecyzuj może z czym masz problem bo nie wiadomo dokładnie o co chodzi? Nie rozumiesz tych wszystkich instrukcji? Czy nie potrafisz ułożyć algorytmu?
komentarz 30 sierpnia 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)
Zawsze możesz zostać kimś innym niż programistą.
1
komentarz 30 sierpnia 2017 przez xrangarx Nowicjusz (140 p.)
Nie potrafię ułożyć algorytmu :/