• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Rozmowy kwalifikacyjne, odmowy, wybór najlepszej oferty

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
586 wizyt
pytanie zadane 22 sierpnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Jacek Woźniak Użytkownik (740 p.)
Cześć, skończyłem w maju technikum i teraz już szukam sobie pracy. Napisałem cv i dostałem kilka zaproszeń na rozmowy kwalifikacyjne. Byłem już na jednej i w czwartek mam dostać odpowiedź czy zostałem przyjęty. Dzisiaj dostałem zaproszenie na jutro w innej firmie i nie do końca wiem jak mam to rozegrać. Oczywiście chciałbym wybrać ofertę jak najlepszą dla mnie, z drugiej strony nie chcę odmówić tej mniej atrakcyjnej firmie, nie mając pewności, że mnie przyjmą do tej lepszej - wiadomo. Najlepszym dla mnie wyjściem jest chyba akceptowanie wszystkiego i później wybranie najlepszej oferty. Póki co jestem trochę zielony w tym temacie, wczoraj to była moja pierwsza rozmowa, więc nie do końca wiem jak mam się zachować. Są tu na pewno pracodawcy, chciałbym też poznać opinię jak to wygląda od Waszej strony, chociaż wiadomo, że najbardziej zależy mi na sobie, trzeba być trochę egoistą :P Chętnie poznam zdanie każdego, bo pewnie większość z was ma już pierwszą pracę za sobą. Pozdrawiam ;)
komentarz 22 sierpnia 2017 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Na pewno warto iść na rozmowę, chociażby po to aby zobaczyć jak wyglądają takie rozmowy (bo jak piszesz dopiero zaczynasz szukania pracy w IT), a po drugie sam ocenisz po rozmowie czy w ogóle ta firma by Cię interesowała. Być może stwierdzisz, że to jednak nie to co chcesz robić i problemu nie będzie :)