• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

W jaki sposób wyśrodkować.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
253 wizyt
pytanie zadane 21 sierpnia 2017 w HTML i CSS przez Bogusław Witek Początkujący (420 p.)
edycja 22 sierpnia 2017 przez Bogusław Witek
W jaki sposób wyśrodkować tekst z klasą link2 do obrazka z animacją : .........
Proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem początkujący w kodzie może być masa błędów oraz trochę zbędnego kodu.
Bawię się tym i próbuje się czegoś nauczyć ale nie mogę sobie z tym tekstem poradzić.

Edit: Temat rozwiązany dlatego usunąłem link. Pomógł mi ktoś z komentarzy dlatego nie mogę dać najlepszej odpowiedzi .
komentarz 21 sierpnia 2017 przez Pietrak Pasjonat (18,850 p.)
do .photo daj margin: 0 auto;
komentarz 22 sierpnia 2017 przez sc4rface Dyskutant (7,710 p.)
Odpowiedź kolegi jak najbardziej trafna - problemem w tym przypadku nie jest wycentrowanie tekstu, bo względem grida jest wyśrodkowany poprawnie. Problem leży w złym położeniu obrazu (margin z prawej).
komentarz 22 sierpnia 2017 przez Bogusław Witek Początkujący (420 p.)
A ja tyle się z tym grzebie a to tylko o margin chodziło dzięki działa. Dobra sprawa wyjaśniona. Pietrak nie mogę ci dać najlepszej odpowiedzi bo napisałeś w komentarzu .

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 21 sierpnia 2017 przez Chess Szeryf (76,710 p.)

Jeśli tag z klasą .link2 będzie w klasie .photo to będziesz mieć wyśrodkowany ten tekst.

0 głosów
odpowiedź 21 sierpnia 2017 przez bartek-koduje Bywalec (2,490 p.)
Polecam ten film:

https://youtu.be/evVmUHd6WXM

Samuraj dokładnie omawia w jaki sposób środkować elementy liniowe i blokowe. Obowiązkowa lektura dla początkujących koderów :)
komentarz 22 sierpnia 2017 przez Bogusław Witek Początkujący (420 p.)
Dzięki na pewno się przyda.
0 głosów
odpowiedź 22 sierpnia 2017 przez Matro Nowicjusz (140 p.)