• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przygotowanie do zawodu

Cloud VPS
0 głosów
858 wizyt
pytanie zadane 8 czerwca 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Biznes Nowicjusz (150 p.)
edycja 8 czerwca 2015 przez Biznes
Witam,

Jestem uczniem klasy 3 gimnazjalnej i właśnie stoję przed wyborem szkoły średniej. Mój problem polega na wybraniu pomiędzy liceum, a technikum. Moim zasadniczym pytaniem jest, czy wybierając liceum opanuję optymalną wiedzę matematyczną, aby spokojnie rozpocząć studia i wykształcić się na dobrego programiste? Czy na studiach informatycznych nauczę się zagadnień poruszanych w technikach, czy odpuścić liceum i kreować się w wybranych kierunku? Obecnie zacząłem moją przygodę z książką o programowaniu Jerzego Grębosza pt."Symfonia c++ standart - 2 tomy", jednak szkoła nadal trwa i trzeba wszystko pozaliczać przez co nauka języka rozpoczyna się w kółko od nowa. Dodatkowym pytaniem będzie jaki język mogę dodatkowo wziąć pod uwagę do rozpoczęcia nauki, może jakiś łatwiejszy? przydatniejszy? Czekam na wasze odpowiedzi ;z  Przepraszam za spam związany z już istniejącymi podobnymi pytaniami, ale jednak wolę prowadzić coś na swoją rękę, zresztą już cały internet został przeszukany i zapoznany przeze mnie pod tym kątem i dalej mój dylemat nie został rozwiązany, a wciąż mam jeszcze wiele pytan odnośnych też mechatroniki, ale to już na kiedy indziej, może i na inny temat.

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 8 czerwca 2015 przez Nasos Bywalec (2,730 p.)