• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

wywołanie funkcji php w zależności od szerokości ekranu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
889 wizyt
pytanie zadane 18 sierpnia 2017 w JavaScript przez Krzysztofson Użytkownik (620 p.)

Witam, 

mam dwie funkcje napisane w php: komputer() i telefon() i chciałbym aby po załadowaniu strony na komputerze wywoływała się funkcja komputer(), a na telefonie telefon(), oczywiście chodzi o szerokość ekranu urządzenia, próbowałem to robić w ten sposób ale nie działa(jestem początkujący nie śmiać się ! :D):

<script>
	if(screen.width>600){
		<?php
			komputer();
		?>
			}else{
				<?php
					telefon();
				?>}
</script>

proszę o pomoc

komentarz 18 sierpnia 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
Takich rzeczy się po prostu nie robi. Backend to backend... Mylisz backend z frontendem. Od takich rzeczy jest CSS i/lub JS.
komentarz 18 sierpnia 2017 przez Krzysztofson Użytkownik (620 p.)
nie myle tych dwóch pojęć, potrzebuję narzędzia to wywołania tych dwóch funkcji napisanych w php, jednak muszę wywołać je w zależności od szerokości urządzenia, w css nie mogę tego zrobić bo te funkcje mają się wykonywać po załadowaniu strony wiec display: none nic nie pomoże
komentarz 18 sierpnia 2017 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)

w css nie mogę tego zrobić bo te funkcje mają się wykonywać po załadowaniu strony wiec display: none nic nie pomoże

Jeśli po załadowaniu to nie ma już PHP i funkcji, bo już masz wczytaną cała odpowiedź serwera. Pozostaje więc manipulowanie po stronie klienta np. CSS albo JS, ale nadal na już wczytanych danych.