Witam! robię grę typu CoD: BO Zombies, za trafienie pociskiem w przeciwnika gracz dostaje 10 punktów, po podniesieniu "Double Points", wartość zmienia się na 20 punktów za trafienie przeciwnika, i wszystko narazię działa, ale za chiny nie mogę wymyśleć jak po 10 sekundach wrócić do wartości wyjściowej, w Player.h mam zmienną "point" (default = 10), i to ją zmieniamy na dwa razy większą, mogłby ktoś poprawić kod albo podpowiedzieć?
counter = 0;
for (iter12 = pickupArray.begin(); iter12 != pickupArray.end(); iter12++)
{
if (Player1.rect.getGlobalBounds().intersects(pickupArray[counter].rect.getGlobalBounds()))
{
if (pickupArray[counter].isdbpoints == true)
{ //pierwsze dwie linki dzialajo
cout << "DOUBLE POINTS" << endl;
Player1.point = 20; //PO PODNIESIENIU DOUBLE POINTS DAJEMY 20 PUNKTOW ZA TRAFIENIE NA 10 SEK(DEFAULT = 10)
//TU MUSI BYC ODLICZENIE 10 SEKUND
Player1.point = 10; //PO 10 SEKUNDACH ZNOWU DAJEMY GRACZOWI 10 PUNKTOW ZA TRAFIENIE, AZ NIE PODNIESIE KOLEJNEGO DOUBLE POINTS
}
//inny if
//inny if
}
pickupArray[counter].destroy = true;
}
counter++;
}